Коли вже час наймати домробітницю і яких заходів безпеки слід вжити?
- Татьяна Каренгина
- 3 дек. 2021 г.
- 4 мин. чтения

Підніміть руку, кому з вас потрібна допомога по дому? (Незалежно від того, чи працюєте ви вдома або навчаєтесь і працюєте, чи є ви незамінним працівником або повертаєтесь на своє робоче місце і намагаєтесь надолужити втрачене, ви можете позбавити себе стресу, найнявши домробітницю для виконання деяких домашніх справ. Залучення хатньої робітниці може принести багатьом людям значне полегшення, не кажучи вже про подарований час.
Хоча COVID-19 все ще викликає занепокоєння (і скоріше за все буде викликати ще довгий час), ви можете поставити собі питання, щоб дізнатись, чи прибиральниця може працювати у вас вдома, і які запобіжні заходи вам слід вжити.
Коли буде безпечно запрошувати домробітницю?
Щодо правильного часу для запрошення прибиральниці, то тут немає єдиної відповіді, оскільки кожен район (якщо це мегаполіс) та особисті обставини є абсолютно унікальними. Тому ви повинні приймати рішення ретельно, ґрунтуючись на кількох різних факторах, включаючи:
Державні та місцеві правила перебування вдома (в залежності від країни): Перевірте офіційні обмеження та рекомендації у вашому регіоні, щоб дізнатися, чи були скасовані розпорядження про перебування вдома та для кого. Знайте, що скасовані постанови можуть бути повернуті на місце, якщо станеться сплеск захворюваності, тому постійно перевіряйте ситуацію.
Ваш особистий рівень комфорту: Залучення будь-кого до свого дому, особливо зараз, пов'язане з довірою. Ви хочете бути впевнені, що ви і ваша сім'я у безпеці та що прибирання дійсно зніме стрес, а не викличе чи посилить його.
Стан здоров'я вас і вашої сім'ї: Якщо ви або ваша близька людина схильні до високого ризику ускладнень COVID-19, вам варто двічі подумати про те, щоб запросити прибиральницю прямо зараз - або, якщо ви не впевнені в своєму унікальному випадку, проконсультуйтеся з вашим лікарем. Крім того, якщо хтось із вашого безпосереднього оточення хворий або нещодавно хворів на цей вірус, не варто ризикувати і наражати на ризик своїх прибиральниць. “При підтвердженні запланованої зустрічі ми з повагою запитуємо наших клієнтів, чи не відчували вони симптоми хвороби протягом останніх 48 годин, щоб захистити наших співробітників", - каже Альона Балабанова, адміністратом одного київського салону краси, - “Згідно з рекомендаціями та профілактики захворювань, ми рекомендуємо ще ширший термін - не менше 10 днів з моменту появи симптомів хвороби. Якщо у вас діагностовано COVID-19, спершу проконсультуйтеся зі своїм лікарем, щоб переконатися, що ви більше не заразні”.
Що я маю обговорити з потенційними доморобітницями перед призначенням зустрічі?
Перш ніж запрошувати когось у будинок, ви повинні знати та розуміти симптоми COVID-19, шляхи його поширення та способи запобігання зараженню та передачі інфекції. Вам також слід заздалегідь обговорити всі деталі прибиральників.
Наявність відкритої, прозорої лінії зв'язку між клієнтом та клінінговою компанією чи незалежним прибиральником залишається ключовим фактором. Вони повинні бути в змозі розповісти вам, як саме вони забезпечують безпеку себе, своїх співробітників та клієнтів. Інколи доводиться вносити корективи до бізнесу в компаніях, наприклад, перевіряти співробітників на предмет їхніх недавніх захворювань і одягати маску та рукавички, перш ніж увійти до будинку клієнта. Тамара Бурштинова, консультант агентства з підбору персоналу, наголошує на важливості того, щоб прибиральники дотримувались рекомендацій з прибирання та дезінфекції. Бурштинова також наголошує на важливості забезпечення чистоти поверхонь та інших зон підвищеного дотику, таких як стільниці, дверні ручки та ручки кранів. Ці зони, швидше за все, вже входять до контрольного списку клінінгової компанії, але зараз особливо важливо не пропустити жодну з них.
SARS-CoV-2, вірус, що викликає COVID-19, дуже легко денатурує під впливом побутових дезінфікуючих засобів, води з милом або спирту. Іншими словами, вашим прибиральникам, швидше за все, не доведеться міняти засоби для чищення на ті, якими вони користувалися до появи вірусу. Для впевненості перевірте цей список рекомендованих засобів дезінфікування, складений агентством.
Які запобіжні заходи ми повинні вживати, щоб захистити всіх?
Домашній персонал повинен вживати запобіжних заходів, щоб убезпечити вас, а ви повинні вживати запобіжних заходів, щоб убезпечити їх. Це включає в себе:
Дистанціювання: Ідеально, якщо ви залишаєте будинок, поки в ньому знаходиться персонал. Але якщо такої можливості немає, постарайтеся триматися від них на відстані не менше 2-3 метрів, а ще краще – в іншій кімнаті, поки вони знаходяться у вашому домі.
Захисне спорядження: Носіння масок і рукавичок, безумовно, є частиною запобіжних заходів, які зараз повинні вживати домашній персонал; це мінімальна вимога. Використання засобів індивідуального захисту є необхідним. Ви теж повинні носити маску, якщо ви залишаєтеся в будинку під час прибирання. Вся концепція полягає в тому, що їхня маска захищає вас, а ваша маска захищає їх.
Уникайте перехресного зараження: Багато персоналу переходять із дому до будинку для виконання своїх послуг. Важливо, щоб вони не переносили мікроби з одного будинку до іншого. Тому гарною практикою для них є протирання пляшок, візків та всього іншого, що вони переносять, перш ніж піти до наступного дому. Ви можете надати свої власні засоби для чищення та інструменти, такі як пилосос або губки, щоб бути особливо обережними.
Практика миття рук: Кожна людина повинна часто мити руки (в міру часто) і уникати дотиків до обличчя, щоб запобігти розповсюдженню COVID-19. Ці правила допоможуть вам захистити себе та прибиральницю. Мийте руки перед приходом прибиральниці та після її відходу, а якщо ви йдете під час прибирання, мийте руки перед виходом з дому і відразу після того, як повернетесь до нього.
Хоча ці поради можуть допомогти вам відчути себе більш підготовленими та спокійними при ухваленні рішення про те, коли запросити прибиральницю, ви повинні зробити вибір, що підходить особисто для вас. Коли ви будете готові, професійне прибирання може виявитися саме тим, що вам потрібно.
Більшість людей ніколи не проводили так багато часу у своєму домі, і за одну ніч нам усім доводилося облаштовувати офісний простір для роботи та домашнього навчання в режимі онлайн. Це вимагає місця та часу для прибирання і, найнявши прибиральницю, можна зняти частину цього стресу та занепокоєння.
Comments