Мистецтво розлуки: чотири поради тим, хто звільняється
- Татьяна Каренгина
- 22 окт. 2021 г.
- 2 мин. чтения

Найчастіше домашній персонал хвилює питання про те, як успішно проходити співбесіди і грамотно спілкуватися з роботодавцями. Але правильно звільнятися теж треба вміти!
Отже, якщо з якихось причин ви збираєтеся піти від теперішнього роботодавця, ось чотири поради, які допоможуть вам зробити це правильно, не зашкодивши ні собі, ні сім'ї, де ви працювали. Якщо ви опануєте ці знання, у вас не буде проблем з роботою навіть в найскладніші часи.
Повідомте роботодавця про своє рішення заздалегідь
Уявіть себе на його місці. Залишитись без звичної допомоги раптово для працюючої людини - великий стрес. І, взагалі-то не менший стрес шукати поспіхом нового працівника. Тому краще всього попередити про звільнення як мінімум за два тижні. Коли говорять про те, що пропозиція на ринку домашнього персоналу перевищує попит, то не враховують простий, але важливий факт - потенційних нянь і домробітниць дійсно багато, але тих, яких наймач готовий пустити в свій дім та кому може зі спокійною душею довірити турботу про своїх близьких, то таких мало, і вони завжди на вагу золота.
Поясніть причини, за якими ви вирішили піти
Звісно, роботодавець може і не запитати вас про причини. Але якщо мова йде про сім'ю, де ви працювали рік і більше, і якщо в цілому з роботою добре справлялись, швидше за все, наймачу захочеться дізнатися, чому ви звільняєтеся. Це не означає, що ви зобов'язані розповідати про свої особисті справи в подробицях. Можна сказати щось нейтральне про сімейні обставини, наприклад.
Попросіть рекомендації
Не забувайте, що найголовніше в рекомендаціях зовсім не красиві слова про те, який ви чудовий працівник, а готовність роботодавця залишити свої контакти і підтвердити вашим потенційним наймачам справжність цих самих рекомендацій.
Звісно, про це не може бути й мови, якщо ви протягом останнього місяця лінувалися і виконували свої обов'язки геть погано, а про те, що звільняєтесь, повідомили в самий останній момент. Пам'ятайте, що обставини завжди можуть помінятися а світ, як відомо, тісний. Не варто псувати відносини з роботодавцем. Якщо зараз вам вигідніше піти на інше місце роботи, це не означає, що ви вже ніколи не зустрінетесь і не станете в пригоді один одному. Трапитися може абсолютно що завгодно. Вас можуть знову покликати в цю сім'ю, але вже на інших, цілком можливо, більш комфортних умовах, або вас можуть порекомендувати хорошим знайомим.
Зокрема, варто мати на увазі, що сім'ї, які користуються послугами домашнього персоналу, постійно діляться один з одним відгуками про роботу нянь, домробітниць і сиділок, саме тому, це у ваших інтересах зберігати бездоганну репутацію.
Не робіть різких рухів
Зважте всі переваги і недоліки теперішньої роботи. Чи справді вона вас не влаштовує, щоб йти? Часом нове робоче місце здається мало не курортом, а нові роботодавці справляють враження милих людей, але виявиться все саме таким насправді з вами? Ніхто не дасть вам гарантій. На старому місці, можливо, є свої мінуси, але принаймні тут ви вже знаєте, чого чекати. Звісно, це не означає, що потрібно працювати на одному і тому ж місці до кінця життя, просто будьте обачними і не піддавайтеся оманливим обіцянкам. Коли потенційний роботодавець запевняє вас, що працювати на нього буде легко і приємно, умови будуть райськими, а зарплата вище середньої, не варто наївно приймати все за чисту монету. Чим більше фантастично описані умови роботи в вакансії, тим обережніше треба бути, і по можливості з'ясувати всі деталі ще на стадії листування або телефонної співбесіди.
Comments